ALIŞ YERİ / MEVKİ
VİTES
YAKIT

Antalya Havalimanı Ucuz Araç Kiralama Firması

Antalya ülke turizmi açısından yerli ya da yabancı insanların tatil için tercih ettiği yerlerin başında gelir. Antalya'da yaz kış devam eden turizm her türlü turistik donanıma sahip ve halkının neredeyse yüzde ellisinin bu sektörden ekmek yediği nadir yerlerdendir.

Gezip görülesi o kadar çok tarihi ve doğal mekanı vardır ki saymakla bitmez. Doğusu Gazipaşa'dan en batısı Kaş Kalkan'a kadar her köşesi ayrı güzellikte ve doğa harikası beldelerdir. Antalya havalimanı ucuz araç kiralama firması denilince rentacarantalya.com; ilk akla gelen firma olarak şirketimizden kiralayacağınız son model bir araçla Antalya'yı köşe bucak rahatça gezebilirsiniz. Bütçeniz doğrultusunda filomuzdan ekonomik sınıf veya lüks segment bir araç kiralayabilirsiniz. Tura Alanya gibi tarihi ve turistik açıdan fazlaca mekana sahip ilçemizden başlayabilir ve Alanya Kalesi gibi hakim noktadan şehri seyredebilirsiniz. Alanya'dan çıkıp filmlere konu olan meşhur Manavgat Şelalesi'nde soğuk bir ayran içip ırmakta tekneyle Manavgat ilçemizi turlayabilirsiniz.

Daha sonra tarihe ışık tutan Side Antik Kent'te sizde kendi tarihiniz için unutulmaz anları fotoğraflayabilirsiniz. Sırasıyla devam edersek Beşkonak Köprülü Kanyon'da raftingle adranelinizi tavan yaptırmaya ne dersiniz. Belek bu beldemizi sıkça dünyaca ünlü tatil köyleri ve golf sahalarıyla duymuşsunuzdur görmeden geçmemenizi öneririz. Aksu'ya gelince Perge Antik Tiyatro'yu dolaşıp sonra Kurşunlu Şelalesinde serinleyebilirsiniz. Rent A Car Antalya olarak önerilerimize Düden Şelalesi sonrası şehri turlamanızla devam etmeyi tavsiye ediyoruz.

Antalya'nın simgesi olan Yivli Minare, Saat Kulesi ve Kaleiçi sokaklarında tarihi evleri gezip yat limanında güzel bir restaurantta yemek yiyebilirsiniz. Akşama Lara Kundu'da güzel bir otelde konaklayıp ertesi sabah Çakırlar'da bazlama ve köy kahvaltısıyla güzel bir güne merhaba demelisiniz. Sonra Konyaaltı plajlarında deniz keyfi ve Kemer'e yola koyulup gün batımını Ayışığı parkında izlemelisiniz. Şimdi sırada Ulupınar da kendi tuttuğunuz balıkla öğle yemeği ve Olimpos'ta bungalov evlerde akşamı geçirip, Çıralı Yanartaş'ta sucuk ekmek yeme zamanı. Buradan sahilden Akdenizi seyrederek yola devam ediyoruz ve Kaputaş Plajın'da müthiş turkuaz rengin büyüsüyle resimlerinize harika bir tane daha ekleyeceğinizi düşünüyoruz.

Biz rentacarantalya.com olarak cennetten bir köşe olan Kaş ve Kalkan'a ayrı ayrı deyinebilir ve saatlerce size buraları anlatabiliriz ama kendi gözlerinizle görmenizi istiyoruz. Ayrıca dünyanın en uzun plajlarından Patara'da kumda yürüyüş yapmanızı öneriyoruz. Bu eşsiz şehrimiz Antalya'yı yapabileceğimiz en kısa anlatım şekliyle sizlere tanıtmaya çalıştık. Tabiki birçok yerini anlatmaya yetmedi makalemiz fakat size küçükte olsa bir rehber yazı hazırlayarak Antalya'ya hizmet etmek istedik. Turizme hizmet için Antalya havalimanı ekonomik araç kiralama hizmetlerini en uygun fiyatlara alabileceğiniz nadir firmalardan biriyiz. Fiyat politikamız ve profesyonel hizmet anlayışımızla sizlere hizmette bulunabilmek bizim için bir zevktir. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ediyoruz.

MÜŞTERİ YORUMLARI

Bu haber için herhangi bir yorum bulunamadı. İlk yorumu siz yapmak ister misiniz?